TJENA FuCKERS .

Det blev nå knas med u:et ( eller så är jag slapp i fingrarna / händerna ? ) , det blev mindre helt enkelt men inte faan tänker jag ändra bara för det .

Just nu ligger jag på sängen , nyss duschat . Ska städa lite , frugan kommer snart som ni säkert vet ( GAMEKVÄLLAR FTW ) . Eller så kanske ni inte visste det men nu vet ni .

Hur som helst , igår när jag tänkte fota å greja . Ja ni vet gå upp tidigt å verkligen satsa så gick det ju såklart åt bajssvängen . Kom inte upp förrns 14 å för det andra så hade bror kameran i bilen . OOoooooch han är i gävle för tillfället , men kommer hem imorgon .

Men så kan det gå !

Idag har jag hängt lite med pappa , han väckte mig vid 12 och frågade om jag ville hänga med till Bauhaus ( ? ) och elgiganten osv osv . Och jag är ju inte den som bangar så självklart .
Han köpte en GPS till Kristina för 3000 spänn ( onödigt ? JA ! ) och diverse elgrejer å sånt på Bauhaus .

Men men , nu ska jag inte ligga här å söla ! Måste städa !
Vi hörs .




/ Penu

Kommentarer
Postat av: Bror

Vad ska Kristina med en gps till? Dom är ju för snåla för att använda bilen iallafall!

:D

btw, jag sålde kameran.. Behövde snabba pengar. Hörs då!!!

2009-12-20 @ 04:29:56
Postat av: din dotter

taaaaaaaaaaaaaaaaagggggga te imorrn fifan

2009-12-20 @ 15:04:20
Postat av: dinfru

haha jävlar en gps för 3000 det finns ju fan för mkt billigare! gaaaaaame asså 8 bitars e lovley!

2009-12-22 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0