090703 - Första bloggningen i juli .

Ja det är det faktiskt , om jag inte har helt fel .

Lite eller aa väääldigt dålig uppdatering från min sida . Ska skärpa mig . Sitter på mitt rum nu , det är satans varmt här kan jag lova .
Imorgon ska jag till stan med bror , passar på å fynda lite på rean . Å min bror äääälskar ju att shoppa med mig :)
Haha kanske lite ironi där , men jag är iallafall inte som dom flesta tjejerna som spenderar timmar i samma butik och ska testa allt som går att testa .
Sån orkar jag inte vara helt enkelt ^^

Ska passa på å gå till Blå räven också , Blue Fox dvs passade på å göra det hela lite roligare . Nejmen helt ärligt så ska jag dit och byta smycke så då får ni se det också :)

Jag saknar Gävle och alla dess människor , och jag saknar Irrevirre som varit borta alldeles för länge nu :o

Men men , ska fara upp till Gävle snarast  :)  Men det ryktas om att en snygging vid namn Malin kanske kommer ner och spenderar sin tid här ett tag . Vore ju great !

Vi hörs bloggpeople !

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0