090705 - KUL !!!!!

Åååååh är förbannad just nu ! På ett jävla tv - spel .

Ratchet & Clank .... 

Var mitt i en battle mellan alla pirater å massa andra robotar å helt plötsligt kommer värsta monstermaskinen och dödar mig eftersom jag bara hade 4 % i liv kvar ! KUL KUL KUL ! Å nu var jag tvungen å börja om hela batteln , men glöm det . Nu är jag för sur .

Innan satt jag och bror o spela , jag kör alltid med inlevelse å sitter å skriker när jag spelar men men .. Det kanske är något som alla gör .

Hur som helst så var vi upp till Statoil å köpte smörade popcorn men dom var ju inte ett dugg smörade . Skit popcorn . 

Aja , ska kolla Dexter - maraton med bruur nuu . 
Vi höres .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0