090707 - Kista .

Malin duschar just nu så jag håller på å fixar håret å grejar så mycket som möjligt .

Nemen sedär , fick precis ett samtal från Umeå universitet . Skickade in ett svarsformulär förut , å då skulle dom ringa upp och boka en tid då jag skulle få vara med å svara på frågor och för det skulle jag få 200:- . Varför inte liksom :)


200 kr för å snacka i telefon i 1h , lätt värt det .

Hur som helst , jag och Malin ska försöka hinna med 15:16 bussen ... Om hon är klar nu så kanske vi hinner , haha :D Sen ska jag hjälpa kvinnan å klä på sig , dvs välja kläder . Haha ;)

Btw , Irre ringde oss igår :D Hon var speedad till tusen men det förstår jag , hon har ju varit på kanarieöarna i 3 veckor den lilla ungen :o Å när hon ringde satt hon på bussen från Arlanda till Gävle igen , snacka om att jag också hade velat göra en sån resa ^^

Men men , snart ska även jag till Gävle tror jag ^^ Var så länge sen =o
Nu e Muulin klar ! :D

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0