090712 - Inte idag .

Ja jag ska berätta allt som hände i fredags och igår , meeeen inte just nu för jag ska klä på mig och äta frukost hade jag tänkt mig .

Ska försöka duscha också , varför jag skrev försöka var för att pappa och Kristina stänger av vattnet lite då och då . Dom håller på å ska börja renovera badrummet här uppe , ett projekt som har pågått i ett år nu ungefär ... Haha , och det att dom börjar igen precis innan vi ska åka iväg ( på torsdag ) gör ju inte saken mycket roligare heller x)

Malin åkte hem igår förresten , tråkigt men sant ^^ Så nu har jag ingen sängkompis längre , fast det är ju iochförsig ganska skönt för då kan jag sträcka ut mig över hela sängen x)

Aja , ska ge mig på en frukost nu .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: johanni

åker vart? :)



(undra om jag avslöjar att jag inte är så duktig på att följa din blogg -i och med att jag aldrig sitter vid datorn- nu..)

2009-07-12 @ 17:50:44
URL: http://catubig.blogg.se/
Postat av: dinfru

haru glömt bort att jag är din sängkamrat varje natt?

2009-07-13 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0