090713 - snabbvisit .

Som sagt så blir det ett snabbt inlägg , ska ner till garaget snart .

Stack iväg till en kompis igår , köpte med mig mat och gissa om han i kassan blev förvånad när jag sa bic mac å en plusmeny på det , sprite och en extra cheeseburgare . Haha !

Inte nog med det så blev jag nästan antastad av en a - lagare . Två ungdomar kom och räddade mig , med andra ord bad han dra å lämna mig i fred . Det tackar jag för , jag är nog inte den som ser så läskig ut .

Men men , sånt som händer ...

Nåja , nu ska jag till garaget . Sliiiipa , yaaaay .....
Ska nog käka innan , är hungrig .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

jag räddade dig också, jag ba sa bu i telefon så a-lagarn hörde mig men precis då kom dom där två ungdomarna så.. aah tro varu vill lixx

2009-07-13 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0