090717 - Båtbrygga .

Idag har vi bara varit ute med båtbryggan , åkt runt lite i sjön och badat & grillat och allt som hör till .

Jätte härligt i vattnet , var tydligen 25 grader . Det är inte dumt inte . Sen har vi ju ätit gott såklart !
Just nu sitter jag och bror i vardagsrummet och kollar på CSI , alla andra har gått och lagt sig . Det är så skönt att ungarna , pappa & Kristina ligger i stugan vid poolen för det är så tyst här i huset då .
Underbart .

Haha nu känns det mest som utfyllnad för att jag inte har nå bättre att skriva . Men så kan det gå .
Nu ska vi fortsätta kolla på tv , dom som har lyckan att ha mig på msn kan nå mig där . Ni andra kan ju bara sukta efter den :) Mjaaaouw !
haha skoja , usch vilket värdelöst utfyllnadssnack . Bäst jag slutar medans jag ligger på topp , haha verkligen inte .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

hahahah diggar ditt nya ord medan jag ligger på topp

2009-07-19 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0