090719 - Hemma !

Vi kom nästan precis hem , har bara hunnit gosa med djuren och packat upp lite . Känns otroligt skönt men ändå inte för jag älskar att vara där borta . En slags frihetskänsla I guess .

Hur som helst , det är ett jädra hålligång här hemma . Dom river grejer hit och dit , just nu är det badrummet här uppe som ligger illa till . Kan visa bilder på det senare ^^


Kom precis på nu när jag skulle duscha att jag skulle visa er hur det såg ut nuförtiden .. Slänger även upp lite bilder på Pepsi och Pluttan . Njuuuuuut .



Ja såhär ser det ut när man ska duscha nuförtiden , pappa har även köpt en ny pensionärskuvös med sittplats dessutom .






Juste får ju inte glömma bilden när jag och Sara var på Buttericks . Tyvärr är den inte på oss ^^ haha



Man kan inte sluta tänka på Bea när man ser den , mjaou .

Hur som helst , nu ska jag duscha o så .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

haha vilken jäkla lyxdusch ! kommer ju sakna den gamla med trevliga minnen i... HAHAHAHHA herregud

2009-07-19 @ 16:17:58
Postat av: dinfru

najs dusch och söta djuren som umgås med varann där.

2009-07-19 @ 21:52:24
Postat av: Eob

åh, tack! :) snygg dusch ;O!! ;) Tips din vännerna om min blogg, om en döv kille :):) kram

2009-07-20 @ 17:32:00
URL: http://eobszone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0