090721 - Yes !

Imorgon ska jag och pappa fara iväg å köpa en ny mobil ! :D


Bild från www.elgiganten.se

Min nya älskling blir en LG KC910 renoir .
Älskar teknikgrejer ...

Funderar även på å köpa en mobilklocka , bara för att jag vill ha ett armbandsur och varför inte lyxa till det med en sånhär ;

Bild från www.teknikmagasinet.se

Jag älskar prylar !


Hur som helst , ska vänta på att min bror kommer hem så jag kan göra honom sällskap när han ska äta . Han måste ju äta lite då å då eftersom han har diabetes den karln . Å jag gillar å äta lite när jag vill så varför inte liksom :D

Kom precis på ett litet problem jag har med klockor ... :o Dom har en tendens å se jättestora ut på min handled , å den klockan på bilden har en 1,3 " skärm . Sååå antingen ser det bra ut eller så är det bajs helt enkelt  ^^

Men men , jag ska iallafall införskaffa mig en ny LG imorgon :D
Vi hörs :)

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

du har ju massa telefoner!

2009-07-21 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0