090724 - Haha !

Igår blev man mutad av pappa så han och Kristina får en s.k. BF helg dvs barn-fri helg så dom kan knulla och allt som hör till .
Och för 220 spänn tackar jag inte nej till att åka till Sara imorgon för att sedan hänka på fest hos hennes syrra . Ska bli as nice , och jag längtar tills det blir måndag , verkligen asså . Då ska vi spela gärnet ur Norrlänningarna , ska fixa lite öl också . Det kommer bli nice . Sen har jag en vecka utan Rättvik att se fram emot ....... Blah !

Men men , får göra det bästa ur situtationen .


Blev mycket snack om min fru här nu , sånt som händer . Hahaha , på tal om min fru så måste jag snacka med henne om när jag kan komma dit imorgon . Känner på mig att jag vill åka hem å lämna väskan där innan vi far iväg nånstans .

/ Penu


Det löser sig bror ...


Kommentarer
Postat av: dinfru

ja'men ja e ju rätt spechal så klart de bli snack om mig. ja men underbart med gamekväll på måndag, ser nog mer fram emot gamekvällen än fest, eller lite både och men de blir ju typ fekke på måndagen också om de kommer norrläningar så känner ja iaf på mig att de blir en massa drickandes hahhah

2009-07-24 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0