090726 - Dodge viper .

Ja som sagt var så var jag hos Sara igår , för att göra en kort sammanfattning av dagen igår ..... ;

Korv med bröd - rida häst - Kungsholmen hos Saras syster - hem = sova - vakna , käka frukost och sen stack jag hem .

Det var min roliga dag igår , fast väldigt mycket mer sammanfattat . Det var BANANA helt enkelt . hahaha !

Just nu kom jag nästan precis in från en tur med Vipern . Bilder kommer sist i inlägget .

Imorgon kommer Sara hit , men det vet ni ju redan . Jag har ju liksom inte alls tjatat om det sen i typ torsdags . Haha men men , justja . Glömde bort att vi käkade pizza igår , svindyrt men jag var hungrig . Det enda som var billigt var bea - såsen . Haha men så kan det gå , Vallentuna är exklusivt . HAHA , skämt åsido .
Justja , Sara tog faktiskt kort på mig när jag red . Kan lägga ut den bilden om hon skulle få för sig å skicka den till mig , då har ni något å skratta åt kan jag ju lugnt säga .
Nåja , här kommer bilderna på vipern .







Jag är kär .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja lägg ut bilden på näru red:D

2009-07-26 @ 21:15:42
Postat av: dinfru

haha ja shit va banan jisses its banan. du glömde bort dreglet på bussen också höhö.

men du va fan duktig på att rida, linea trodde att du var ridvan! haha hon ba jaha oj var hon inte hästvan de trodde jag, men gick de bra för henne då och rida maja. ja ba ja de gick jättebra. MEN VET DU HUR JA TAGGAR INFÖR GAMEKVÄLL ELLER FÖR JA SKULLE JU LIRA NU IKVÄLL MEN DÅ HAR JU INTE VÅR MORDERNA TV SCARTKONTAKT UTTAG SÅ JA ÄR PISS OFF JUST NU! TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2009-07-26 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0