090727 - Banana time !

Sara är på G och jag har precis duschat och nu ska jag städa mitt någorlunda stökiga rum .

Btw , inatt höll jag på å dö av rädsla .
Jag ligger i min säng och tycker att jag ser en ovanligt stor svart fläck i taket ... Jag ställer mig upp och inser snabbt att det är en SKIT STOR spindel ! Då fick jag panik och började leta vapen , haha . Jag hittade tillslut mitt matteblock och något annat obetydligt block och börja smälla på spindeln som åkte ner i sitt rep ( haha ) . Han hängde i luften ett tag och jag såg min chans att smälla honom från båda hållen . Rätt som det var så gjorde jag det och eftersom jag blundade samtidigt såg jag inte vart han tog vägen efter smällen som jag hade hoppats på skulle leda till hans död .

Herregud det börjar låta som en novell eller något !

Men sak samma !
Iallafall så sprang jag runt i rummet och letade , kollade dock extra noga i min säng ... Men jag hittade han inte och eftersom mitt golv är satans mörkt och dessutom i mattform så var det ju självklart inget som förenklade mitt letande ...
Men jag hittade honom efter mycket spejandes i hörnet på golvet där han låg och sprattla med benen ... Och jag kan ju säga er att han inte sprattlar längre .
Nu ligger han där på golvet ( förhoppningsvis ! ) under mitt matteblock samt lite tyngder ovanpå så han inte smiter . Hahaha , snacka om säkerhetsåtgärder .

Resten av natten låg jag helt spänd och kunde knappt sova . Allt pga en jävla spindel !
Usch haha .

Men men , så kan det gå . Jag undrar om inte jag och Sara ska steka lite pannkakor sen . Det vore smaskens .

Nu blev det här inlägget hyffsat långt och allt pga den där äckliga spindeln . HUUUA !


Aja , nu ska jag sätta igång och städa . Barabababaaaa I´m lovin´ it !


/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

hahah en spindel novell typ haha

2009-07-28 @ 14:54:46
Postat av: Arvid

Det är bra att ha spindlar i huset. Det är ett täcken på att man inte har mögel :P så nu har du lärt dig nått nytt ;)

2009-07-31 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0