090730 - Mmm , kladdkaka .

Kladdkakan står i ugnen , det var det första jag gjorde när jag gick upp ur sängen . Hahah , man hann ju knappt se den som jag och Sara gjorde . Eller mjaa , jag gjorde . Hahah

När man är 6st är det svårt å hålla något för sig själv , speciellt när man bakar . Haha .

Men nu jävlar , skulle kanske egentligen gjort typ tio stycken så alla hade en varsin å jag hade fler . Men det orkar jag ju inte göra .
Hade tänkt mig en eller några bitar kladdkaka i sängen framför " Vi hade iallafall tur med vädret igen " . Till efterrätt blir det nog popcorn . Haha , svull - dag idag känner jag .
Men det behövs , man får ju inte gå å bli undernärd .

Skäääämt åsido .

Aja , nu ska jag faan ta en pisspaus .
Vi hörs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

aaah kladdis!

2009-07-30 @ 22:45:28
Postat av: Thildius

Fan va gott med kladdkaka :O :D

2009-07-31 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0