Förresten !

Det slog mig nyss att vi inte har nå smör , bröd eller mycket att äta hemma ... Å knappt nå schampo heller för den delen !
Hur faan ska det gå egentligen .. ? Får köra nån snygg häxblandning av allt schampo som finns kvar .

Gäller att komma upp före bror bara , fast det är nog inte det svåraste . Fnissssss .
Skämt åsido ..

Iallafall så slog en annan grej mig precis ! Frukosten imorgon lär bestå av jordgubbskräm och cola , snacka om sockerbomb .. Haha suck .


Måste också nämna att min bror hade gjort om hela villan till en ungkarlslya , utan att skämta . Jag är borta i typ 2 dagar och vipps så ligger det kallingar på toalettgolvet , 6 glas på vardagsrumsbordet med olika innehåll som jag helst inte vill veta vad . Och som ett plus på det så såg köket ut som ett jävla rövhål , det luktade sopor när man kom in genom dörren och bordet var fullt av tallrikar med matrester , påsar , glas aah you name it liksom !
Herregud , det var nästan det värsta jag sett . Efter att ha stått å läxat upp min bror om hushållning ett tag så tog han tag i lite grann , han är svårlärd min broder .

Haha ! Sånt é livet !

Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen :)
Vi hörs imorgon som sagt , fridens bloggpeople .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Negersören

hhahahah läxa du upp honom ;D Fan va bra ! hehe!

2009-07-03 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0