Godmorgon .

Jamen godmorgon gottfolk , blev en tidig morgon för mig idag . Faktiskt redan vid 10:30 ungefär pga att Erik och Magnus bråkade där uppe .
Magnus skriker som en gris och Erik med men inte lika ljust som Magnus .. Ibland eller mja vääldigt ofta har jag lust att skicka ut dom på gräsmattan eller något . Dels för att dom aaaaaldrig är ute och dels för att dom är jobbiga .

Magnus lär ju knappast ha nån fantasi kvar efter att ha tillbringat hela sitt liv framför tvn och datorn , Erik är iallafall ute lite då och då . Man får nöja sig med lite ibland .
Förstår mig inte på Kristinas uppfostran , när dom flyttade hit blev det kaos och det känns som om ingen tycker om hennes ungar men att alla låtsas göra det .
Ungefär som farmor & farfar , jag ocg bror snackar skit med dom om Erik och Magnus för att dom är så jävla jobbiga och har nooooll uppfostran över huvud taget .


Magnus har iochförsig autism , men det känns som om det inte spelar nån roll ibland . Han får göra nästan precis vad han vill , han hoppar runt på möbler osv osv .


Min bror ligger och sover nu , försökte väcka honom för ungefär en halvtimme sen men han blev så sur så jag orkade inte . Haha , men han måste ta sin medicin så han måste väl upp nu .


/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

men shit jobbiga ungar jag skulle typ säga till dom ba sådär gör man inte! och även om han är autistisk så måste man ju sätta regler! de är ju typ extra viktigt att ha rutinter och regler för sådana barn!

2009-07-21 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0