haha ?

Jag vet inte vad jag ska säga ..
Jag , bror och Erik var in till ICA och efter att vi hade handlat det vi skulle ha och gick ut och skulle låsa upp moppen och cykeln så ser vi en kille på en cykel och två tjejer . Runt 14-15 kanske , och man verkligen ser på dom att dom vill fråga oss nånting ..
Efter en stund frågar killen på cykeln ( som snackar engelska ) oss om vi är 18 och kan köpa öl åt dom . Den " starkaste " alltså 3,5or .. Bara då tänker man : Herreguuud .... ? 

Men iallafall så gjorde min bror det snäll som han är och en av tjejerna grävde fram pengar . 
Sen går min bror och cykel - killen in på ICA och efter ett tag kommer killen ut med lite ciggaretter i handen och då hade hans andra svenska kompisar kommit fram till tjejerna ( dom kände varann allihopa skulle jag gissa på ) och cykel - killen erbjöd dom ciggaretter .. Glada blev dom och då tänker man vemfaan röker när man är 14 .. ? 

MEN inte nog med det så kommer det ett gäng smågrabbar som kanske var typ 12-13 såg det ut som och frågade dom där tjejerna om dom hade ciggaretter och jag ... Dum som man är ( eller dum och dum .. ) säger skit högt :
HAHA ofta dom där små röker !? 

Och sjäääälvklart så vände sig hela klungan mot mig å stirrade , och då frågade jag min bror om jag verkligen sa det så högt ... Hahaha , och jaa . Det gjorde jag verkligen . Men grejen var den att jag trodde att dom också snackade engelska , eller aa jag fick för mig det iallafall så då gjorde det ju liksom inget om dom hörde när jag snacka svenska . Hahaha , ibland tänker man verkligen till ..

Jag som blev förvånad när dom som såg ut å vara 14 rökte ... 
Dagens " ungdomar " börjar röka skit tidigt nuförtiden :o 

Sååå , idag gjorde min bror sitt första utköp .. Hahaha , till ett gäng 14-åringar som egentligen inte borde dricka .. ^^ 
Men men , jag tycker att det är okej att dricka om man dricker för att det är gott och inte för procenthaltens skull .. Eller nåt åt det hållet iallafall .
Det levde ju ingen av dom där " ungdomarna " upp till kan jag ju lova , haha .

SUCK på ungdomar ibland .

/ Penu


 

Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAH jenny de låter som att du är jättegammeldags ba ofta man röker när man är 14, ja man gör de asså de är ganska litet men jo man gör de faktiskt och de har man nog gjort i alla tiden inte bara dagens ungdomar men de är ju lite sorligt att de börjar så tidigt. hahaha asså verkligen att din brosa köpte också fett glada dom småbarnen blivit och klockis att du sa högt ofta dom där små röker hahhaha asbra!

2009-07-29 @ 00:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0