Klar !

Sådärja , nu är jag äntligen klar med städningen . Men jag har faktiskt inte städat hela tiden .. ^^

Har städat åt Pepsi och Pluttan också . Jag är så duktig såå .

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu , hoppades på mat men inte faan blir det något idag . Får väl göra något själv , känns som om det inte är någon alls som lagar mat här hemma längre . Om jag hade gjort det på mina mat&disk - dagar så hade jag blivit bannlyst från hemmet eller nåt i den stilen ..

Det jag försöker komma fram till är att när någon annan ( / vuxen ) gör vissa saker så kommer dom undan med det .. Är inte det orättvist så säg ..

Aja , ska väl inte klaga antar jag . Eller jo det ska jag faan göra !
Ibland hatar jag att bo här , eller ibland var väl kanske att överdriva . Mest hela tiden hatar jag att bo här , å det är inte pga att ingen lagar mat . Det är en massa saker inblandade ..
Men jag antar att det är som det är .

Vi hörs sen för nu ska jag passa på å lägga mig i brors säng å kolla på tv medans han inte är hemma .
Han är med Micaela , oh yes they´re still going strong .
Haha underbart .

Justja , ska visa er hur det kan gå om man dammsuger upp en strumpa ...
 


Riktigt mysig må jag säga :) haha , nu vet ni hur det ser ut !


/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

men jag kan flytta in i ditt hus, ditt hus är fan azzum! fast de vore ju najs att bo ensam i ett så stort hus! najz strumpa! haha. men fråga den som har mat&disk dag vad det blir för mat och sen om den ba nej men orkar inte idag så säger du likadant sen.

2009-07-21 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0