Några avslöjanden .. ?

Jo tänkte nu avslöja vart jag ska åka , så det är inte Johanna som är dålig på att följa min blogg utan jag har bara glömt att säga vart jag ska . Men iallafall , på torsdag ska jag och resten av " familjen " till farmor & farfar i Malmköping . Vi blir nog där tills på söndag .

Nu när det var avklarat kan jag dessutom avslöja vad jag har haft för mig i några timmar ...




Jag har slipat plast på en Fiat 600 . En liten skitbil dvs . Rostig så in i helvete .
Så det har jag hållt på med i 2 timmar och tjänat 200 spänn , yaay !

Btw , det på bilden var inte det enda som behövdes slipa . Haha , den lilla kommentaren var tillägnat er som tror att jag slipar samma område i 2 timmar ..  

Men som vissa av er säkert vet så blir man ooootroligt torr om händerna när man håller på med slippapper så ja ni kan ju ge er faan på att jag har torra händer nu .
En liten handkrämskur på det sörrni . Hahaha .


Nejmen nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i brors säng och kolla på tv ett tag och sen ska jag ta en dusch , kan ta ett kort på hur det ser ut där vi duschar numera också . Inte speciellt roligt kan jag lova ^^


Vi hörs !


/ Penu


Kommentarer
Postat av: johanni

haha. du är rolig du ^^ usch Jenny.. det verkar inte som att vi hinner ses något innan jag drar iväg till Nyköping & Ystad. så ett augustihäng blir därför ett måste! tack för dina söta kommentarer :) saknar dig hjärtat. ha det så bra i Malmköping!

2009-07-13 @ 13:05:28
URL: http://catubig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0