Packar / småstädar .

Blev stan en snabbis med Sara . Käkade på donken och sen gick vi till Blue Fox , snacka med Simon , bjöd på kakor och sen tog Sara hål i näsan (Y) .
Efter det mötte vi upp min bror och sen gav vi oss ut på jakt efter Yves Rocher där vi köpte sololja . Sen bar vi oss iväg hemåt .

Slapp dag , och nu sitter jag och lyssnar på Accept - balls to the wall .Grrreat , medans jag packar och småstädar lite .
Vi åker nämligen imorgon . På tal om nå helt annat så har jag klippt av mig mina naglar , eller inte alltihop . Jag har en nagel på 5mm nu å inte 1cm . Haha , å inte nog med det så har jag målat dom också .
Kvinnligt värre !

Men men , jag är inte säker på om jag kan blogga medans jag är borta . Men ska ta med mig mitt 3 - modem eller vadfaan det heter så får vi väl se vad som händer helt enkelt ^^ Men veckan kommer bestå av go - kart , sol , bad och Smirnoff Ice . Och självklart får vi ju inte glömma den goda maten , längtar redan .

Bror tar nog med sig kameran sin så bilder kan jag bjuda på .

Vi hörs väl på ett eller annat sätt , nu ska jag fortsätta städa och packa min väska , jag har nämligen ingen aning om vad jag ska ta med mig . Men det blir väl som vanligt ... Vilket innebär att jag tar med mig alldeles för mycket plus 3-5 par skor . Toppen toppen .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

låter fan som en jävligt härlig vecka, men du borde blanda in lite öl däremellan. Och du jag börjar fundera på om vi ska byta roller i vårat förhållande... alltså du har långa naglar och målar dom och grejer och du kan baka och laga mat.. och jag menar det är ju trots allt kvinnan som står i köket..

2009-07-15 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0