090602 - Var e vargen ?

Jag orkade verkligen inte gå till skolan idag , det var knappt så jag orkade väcka bror imorse . Väckte han 40min för sent .. Yay , duktiga jag . Men som tur var så spelade det ingen roll eftersom han skulle åka med far .

Just nu ligger jag i sängen och jag hade väääärldens konstigaste dröm . Brukar sällan komma ihåg vad jag drömmer men nu gjorde jag det ... ;
Jag , bror , pappa , farmor och farfar var ute nånstans där det fanns en jätte stor byggnad med hiss . Det var snö och runt våran byggnad hade vi kompostgaller som hindrade vargarna från att komma in och käka upp oss . Lite då och då försökte vi jaga bort vargarna genom att springa fram as snabbt och sen stanna samtidigt som man skriker .. Ungefär som när man skrämde varandra när man var liten .. Men ialllafall så var det det vi gjorde eller kastade galler på dom .

Under ett av dessa försök att skrämma bort dom lyckades en av vargarna få tag i min far . Vargen stod upp bakom min far och höll i honom runt halsen med frambenen . ( Måste påpeka att min dröm var komiskt läskig .. ) Min pappa fick lite av panik och skrek till oss som stod 5 - 10m bort att vi skulle slänga iväg ett plagg så vargen tog det istället .
Detta resulterade i att jag och min bror stod och tänkte på vad vi skulle offra då min far plötsligt säger till bror ;
- Dina mjukisbyxor då !?
Bror svarade genom att stå och rycka i dom då han helst inte ville offra dom , och just då slet jag av mig min tjocktröja och slängde bort den .

Vargen fick syn på den och släppte far . Det sjukaste var nog att vargen sedan satt på rumpan och använde tassarna då han undersökte tröjan samtidigt som han tryckte ner nosen i tröjan och gjorde välbelåtna ljud .

Efter det skulle vi rymma in till byggnaden som var jävligt lyxig på insidan . Vi sprang till hissarna och farmor tog en , farfar tog en och jag , bror och far tog en hiss . På väg upp sa min far till mig och bror ;
- Okej , vi ska dela in oss i grupper nu . Ni två är en grupp , jag ska se till så vargarna inte kommer .

Sen vaknade jag .

Haha nu blev det här inlägget långt , trots att jag inte hade något vettigt att säga .

Jag hoppas att klassråd och mikrobiologi inte var så viktigt .. Och jag hoppades på sol idag , men icke .
Imorgon blir det stan med Sara och Thilda om hon vill me . Jag och Sara måste till Blue Fox och låta Simon kolla till våra piercings . Sen vet jag inte vad vi hittar på men jag skulle kolla på den där bikinin .. Får se hur det blir med den . Måste ha pengar till annat egentligen . Men kolla får man .

Vi hörs för nu ska jag äta frukost eller nåt ..

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Jag vill med ^^ måste kolla på en kjol ;D

2009-06-02 @ 12:58:13
Postat av: dinfru

hahah klockren dröm haha. njaae asså ajg vill nog inte offra mina mjukisar du får nog dö.. hahahahahhahahahah

2009-06-02 @ 20:31:08
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0