090605/06 - Jävla fittbro .

Åkte in till Solna med Anna idag kvart över 11 . Var där ett tag tills Annas föräldrar ringer och säger att tappströmsbron inte åker igen så i stort sett ingen kommer över till Ekerö . Jäääääävligt kul !

Tog ialllafall 13:20 bussen från Solna i hopp om att dom skulle hunnit fixa bron tills vi kommer . Men icke ! Vi satt fast i kö från kl 13:20 till 17:05 då jag kom hem . Jävla brojävel säger jag bara . Jag och Anna som bara skulle åka till Solna och köpa en varsin locktång . Jamen hejsan på det du !
Å man var ju inte lagomt hungrig heller ! Käkade lite kräm på morgonen innan jag stressade till bussen , sen åt jag inte förrns 18 då jag kom till brommaplan .

Hade sån jävla panik när jag kom hem också , skulle hinna med bussen som gick en timme senare och jag hade egentligen varit tvungen o duscha o städa men jag hann knappt packa . Stod å grät på rummet för att jag var så jääävla hungrig och stressad och allt var bara piss idag ! Inte fan fanns det nå smör eller nåt annat hemma så jag kunde ju inte käka nåt innan vi var tvungna att åka ..
Bajs på det också , mötte upp Stefan på brommplan . Han skulle låna min projektor , dom skulle tydligen kolla på fotboll i helgen . Haha , inget av hans intresse men vad gör man inte för laget liksom . Hahaha


Just nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Big Brother med mor , ska ladda min mobil den dog nämligen när jag kom hem .. Förhoppningsvis har Malin svarat ^^  Kanske var hon som skrev precis innan den dog :o
Ska leta på den nu , vi hörs imorgon .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

JA JÄVLA FITTBRO ! seriöst de här var en av dom VÄRSTA dagarna i mitt liv . kommer aldrig glömma den hungerkänslan ! fyfaaaaaaaaan

2009-06-06 @ 00:38:49
Postat av: Anonym

Fyfan va jobbigt :/ stackare <3 :P

2009-06-06 @ 12:36:28
Postat av: Mumiiiiin

Jaa :D Det finns ett prylpaket med ikea grejjer :D piratebay ;)

2009-06-06 @ 14:29:48
URL: http://smulaaan.blogg.se/
Postat av: dinfru

alltså det är så hemskt när man är hungrig och ingentign går som man vill å man ba grinar urs!

2009-06-07 @ 23:10:30
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0