090607 - Hallåå .

Gick upp halv 10 när kusinerna kom , åt frukost och sen fikade vi och nu kom vi nyss in . Vi har nämligen varit ute i lekparken men nu har dom åkt hem . 
Var länge sen man träffade dom och jävlar va stora dom har blivit . Jens ska fylla 9 och Jakop ska fylla 5 . 

Ikväll ska jag dra iväg till Johanna med Malin , det är nämligen partaay där . Imorgon kanske jag hänkar på Irre till skolan , får se hur jag gör . Dom ska faktiskt få fika på deras Spanska lektion , jag är inte den som bangar på fika liksom .. Hehe , hoppas dom får god mat i skolan också . Det vore super !


Bellas uppfödare är här också , checkar in Bella lite . 
Men men , nu ska jag slappa lite innan jag hoppar in i duschen och snyggar till mig lite . 


/ Penu 


Pusspådig .

Kommentarer
Postat av: dinfru

jaja så då kommer man inte till skolan imorn då nej nej okej

2009-06-07 @ 23:11:57
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0