090610 - Sommarlov .

Fick sommarlov igår , och kan ni tänka er ! Jag och Anna var med Tim och hans polare i hopp om att dom skulle lyckas dra ihop nån lyckad fest en gång iallafall ..

Jag antar att ni alla anar hur det slutade med tanke på min sarkastiska text .


Ska dra historian ändå eftersom jag vet att ni vill veta ;
Det hela började med att jag ville ha nånting å göra på skolavslutningen och som ni kanske har läst försökte jag slänga ihop något i form av en 5 - kamp eller liknande . Men det pallade jag inte med eftersom jag kom hem i måndags och vi slutade dagen efter så jag orkade inte planera något ...
När vi sen hade slutat i tisdags ( igår ) så bestämde jag & Anna att vi måste göra något , dels för att det är skolavslutning och dels för att vi inte hade något annat för oss .

Eftersom Tim är den som brukar hitta på lite fester här å där så bestämde vi oss för att hänka på honom och hans vänner , vi hade ju ändå inget bättre för oss . Såååå .... Vi begav oss till Ulriksdal vid 19 där det skulle vara krök hos Tims kompis Kricke .
När vi kom dit satt Patric , Viktor , Theo , Jennie och några andra i soffan och kollade på Scary movie utan sprit . Haha , låter som om det var värsta grejen att dom inte hade nå sprit ... Men det var ju nästan det också eftersom det skulle vara  " krök " . Hur som helst så stack vi in till stan en halvtimme senare där vi mötte upp Tim som hade mött upp deras langare och hade pga det 5 vodkaflaskor som han sedan sålde vidare till vissa som var där men inte alla dock .

Sen tog vi tuben och åkte till Långholmen där vi satt vid vattnet längs en bergsluttning typ . Hann väl sitta där i 2 timmar eller nåt innan polisen kom i form av en civilklädd karl runt 30+ . Sen kom även hans små polisvänner i deras uniformer och hällde ut allt som fanns att dricka . Inkl. vodkan . Haha stackars småfolk som dricker dyrt , själv hade jag med mig 2 33cl starkcider varav den andra blev uthälld . Mitt mål var inte att bli full , vilket säkert märktes .


Och jag måste bara säga att jag är jävligt stolt över Anna som inte drack en droppe !

Tar resten lite kortfattat nu för jag ska iväg å handla .

Åkte hem ganska tidigt , tog pendeln med Jennie mot Bålsta . Hon gick av i Spånga och jag + Anna lyckades fixa sovplats hos Johanns mer eller mindre bror i Jakan vilket vi tackar för .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thilda

hehe, så jag missade inte så mkt eller? ;)

2009-06-10 @ 21:36:14
Postat av: anna

jo vart en lyckad kväll de där;)

men vart ju skoj i jakan sen iaf , mkt skratt iaf! men så blire ju lätt med rätt o roligt sällskap!

2009-06-10 @ 21:46:42
Postat av: dinfru

hahaha själv satt man på lyxvåningen i kungsholmen och drack en stänkare HAHAHHHA

2009-06-11 @ 00:22:58
URL: http://girlzzz.blogg.se/
Postat av: dinfru

haha kan se de framför mig. att blondy ba säger jätteglatt jaha oj då.

juste jag har köpt nya skor idag mhmhm snygga!

2009-06-11 @ 00:25:24
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0