090611 - Hej hej bloggen .

Gick upp halv 15 idag , haha lite lagomt onödigt men skönt .

Har sen dess städat och lekt spännis framför spegeln . Haha

Måste försöka lösa det där med Gävle , jag skulle ju dit antingen igår eller idag eller på fredag om jag hinner men jag kan inte komma för mor har inga pengar förrns den 25e så vi kan egentligen inte komma förrns då . Men tanken var att jag skulle vara med på Irres skolavslutning och sen åka hem på lördag för att sedan gå på poolpartaaay hos Thildas kompis .
Gah , måste försöka lösa det här . Får väl hoppas på att jag inte lovat Irre att jag ska komma för då är det bara att jag tar my sweet ass upp till Gävle .

Men men , ligger i sängen nu . Hade tänkt gå ut faktiskt , haha . Nejmen jag ska ut och jogga , nåt måste man ju göra . Måste ändå till postlådan och posta nå svarsgrej från nån undersökning som ville intervjua mig i 1 timme och för det får jag 200 spänn .
Jag är inte den som tackar nej till pengar så det passade mig underbart bra .

Måste lägga in bilder från studenten som jag sa att jag skulle göra .. Knäppte lite kort igår också , så dom ska ni också få se . Ska fixa det sen , looovar .

Nu ska jag ut och jogga bara för att jag ska bli träningsfreak . Hahhaha , kom på ett mål nu . Ska ha magrutor tills vi börjar skolan igen , bara för att det är kul . Inte för att det är speciellt snyggt på tjejer men vafan , jag måste ha nåt att göra under sommaren . lol

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

ÅÅh! men hallå du måste komma på partyt!! :O om du ska till Gäcle får du ta dig hit igen på lördag ;D



2009-06-11 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0