090613 - Piss piss .

Jävla pissväder . Regnar hela jävla tiden , usch .

Skulle åkt till Skokloster idag på poolparty med mina snygga bruds men jag pallar inte . Har inga pengar så kommer inte ens iväg , och det tar mer än 2 timmar att komma dit å plus att vi skulle hinna vara där i 2-3 timmar om vi skulle tagit sista bussen hem . Känns inte riktigt värt det , tyvärr .

Ligger i sängen nu och kollar på The fast and the furios , har sett den typ 4 ggr . Bra film men synd att så mycket är overkligt , men men allt kan ju inte vara perfekt . Vin diesel är ju snygg också , alltid positivt . Hahaha

Nejmen iallafall .. Idag blir det en slapp dag , känner inte för å göra nånting alls . Härligt med tanke på det förjävliga vädret som aldrig verkar sluta .
Ska väl umgås med bror och Sebbe . Blir oxfilé till middag idag , underbart .

Nu ska jag slappa lite , kanske somnar medans jag kollar på filmen . Är galet trött trots att jag klev upp 15 . Sånt é livet !
Hoppas Sara och Mia har det gött i Lycksele , det är jag säker på att dom har . Två sköna brudar liksom , nice hörrni .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

men de är asgött å ba ligga å kolla på film å kolla ut på regnet då känner man att man verkligen gör rätt i att ligga inne i soffan å äta chirre yeha

2009-06-13 @ 17:40:32
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0