090617 - Klassiker .

Har en disskusion om barnprogram när man var liten , på 90 - talet för min del då ...

Några av favoriterna var ju såklar ;
Denver
Widget
Duck Tales
Luftens Hjältar
Dark wing duck
Långbens galna gäng
Bonkers

osv osv .

Och ni anar inte hur mycket SKIT det finns på tvn idag ... Verkligen värdelösa barnprogram . Det är fan pinsamt va dåligt det mesta är !

Hur som helst , nu har jag klagat färdigt .

Idag kom jag på att jag är en ganska hatisk person med många fördomar om just fjortisar och brats . Fast har dock kommit på att de flesta av min fördomar faktiskt stämmer så jag kanske inte klagar i onödan på fjortisar högt när jag ser dom eller ber bratsen fimpa backslicken osv osv .

Men jag roas av mina fördomar mot fjortisar och brats , dom är ju trots allt jävligt underhållande .
Nu ska jag försöka sova ^^ Ska väcka min käre bror kl 6 .. Får se hur det går ^^

Vi hörs , sov gott snyggingar .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

de suger me fördommar om folk hörru! ja ska fan sluta snacka skit om folk, eller försöka iaf :D

2009-06-17 @ 12:01:59
Postat av: Arvid

Duck Tales är såå bäst! :D

2009-06-18 @ 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0