090618 - Bildblogg .

Godmorgon gott folk .

Eller njaa , godmorgon för snart två timmar sen .
Försov mig imorse , kom upp halv 9 .. Bror kom försent men vad gör det för jag är ju så duktig alla andra dagar . Men han kom iväg tillslut .

Hittills har jag hunnit äta frukost och fått igång kortläsaren :D yay , så nu kan jag lägga in en massa bilder .

Tänkte börja med studenten dååå ... ;


Laddar upp denna i miniformat då alla , speciellt jag inte blev särskilt snygg . Haha !


Några av borden ...


Studenter .


....


Här skulle det sjungas , det lät förjävla dåligt men jag är inte den som säger att jag kan
bättre för det kan jag verkligen inte.


Stipendium delades ut ..


Innan utspringet .


Yaay , gissa om man längtar ...
Btw , notera även " skylten " i vänstra hörnet . 
Dom från skolan fattar ;)


Hah titta en Klimpen också , det visste inte ens jag . Han ska btw börja i vår klass i 3an ..
Jag orkar inte sitta och guida er i bilden , dom som vet dom vet . Annars får ni väl fråga om ni måste veta . Haha


Höhö .


Foooooooolk .


Lastbilaaar .


Längtar som faan !


Jenny smygfotade glada ADV - elever på flaket . hehehehe .


Haha , deras flak var så högt så vissa tjejer kunde inte se över . FNISS på det ni .
Det misstaget ska dock inte NP3A göra nästa år !!!!


Detta får bli den sista bilden .


Nästa gång jag skriver ett inlägg ska jag lägga in bilder från skolavslutnings"festen" . ;)
Nu ska jag stäääääda , imorgon kommer farmor & farfar hit så då ville far och Kristina att det skulle vara fint här .
Varför vet jag dock inte men det känns som om dom planerar att dom ska sova i min säng ... Hmm ^^

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

hahah ofta du tog bilder på skolavslutingen!

2009-06-18 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0