090622 - onödigt , så jävla onödigt .

Dom senaste dagarna har jag bara slösat bort , det känns verkligen som om det hela med sommarlov är onödigt för min del . Iochförsig så slösar jag bort min tid även under skoltid så det kanske inte spelar någon roll ..

Men det jag försöker säga är att jag ska försöka göra något med mitt lov , och med skolan sen ....
Jag vill förbättras och jag antar att det är en förbättring i sig att erkänna att man verkligen suger , för det gör jag just nu . Jag suger verkligen !

Sisådärja , fan va skönt det var då .

Men men , min bror åkte kl 3 inatt . Han skulle vara på kontoret i Solna vid 5 för att sedan åka med sin arbetskamrat till Linköping och jobba där tills på torsdag . Vilket innebär att jag blir " själv " här .^
Ska väl försöka ta tag i den där jävla moppen , haha . Annars har jag ju ingen bil sen , vore ju taskigt läge liksom . Jävla startmotorn som vägrar fungera ... Slänger den i väggen snart ..

Hur som helst , jaa vad ska jag göra idag då ?  Ingenting dvs , jävla värdelösa bortslösade dagar ! Det är därför jag vill göra något .. Får iallafall lite pengar på torsdag förhoppningsvis , om min bror hunnit hem tills dess . Då kan jag hitta på något iallafall :)


Igår var en någorlunda dag iallafall , sov länge men gjorde iallafall något under dagen . Hade vattenkrig i solsken och i skyfall , spelade kort och umgicks med allt och alla .

Måste bara berätta en grej som hände inatt när jag och bror skulle gå ner och äta innan han var tvungen att åka .. ;
Jag gick ner för att kolla till Pepsi ( fågeln ) och hon flög runt som en jävla tok inne i sitt rum och dunkade i allting . Man blev ju nästan lite orolig innan hon lugnade ner sig och man fick gosa med henne . Hon är så söööt min lilla pippifåååkel .




Haha btw så kändes det där som en grej som bara vissa djurnördar förstår sig på . Men iallafall :D
Jag ska bege mig nån annanstans nu , iallafall inte skriva nå mer på ett tag .
Vi hörs när vi hörs .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0