090627 - Hard work work .

Har putsat Ragnar idag , fin blev han :)



Tyvärr var jag inte smart nog att ta en " före " bild också ...



Förgasaren såg förjävlig ut , slangen som satt på innan hade torkat och var stenhård . Lyckat I say !
Haha

Det är i stort sett hur min dag har sett ut ^^

Mycket trevligt men tyvärr blev det ingen vattenskoter , jag och far var i garaget istället . Men imorgon så händer det grejer sörrni . Pappa har lovat att vi ska åka vattenskoter plus att jag ska försöka hinna få ihop Ragnar . Sen ska jag ge mig på min brors gamla skrothög till moppe ...

Höll på med den förut , lappade ihop karossen . Min bror har ju lyckats vurpa med den ett par ggr och innan satt den ihop med silvertejp . Han är duktig min bror ^^

Men men ! Ska hoppa in i duschen snart , är ju skitig som jag vet inte vad .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Simon

Stiligt värre :D

2009-06-27 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0