Bakar , chokladbollar ?

Sitter i köket just nu , gick igenom skåpen i hopp om att hitta snabbkaffe . Men icke , så det blir vanligt hederligt bryggkaffe . Tänkte faktiskt göra chokladbollar , skit sugen . Plus att jag inte har nåt annat för mig förrns middag vid 18 ..

Ska se till att gömma dom sen så inte ungarna tar dom . Haha nejdå , dom kan väl få dela på en halv iallafall ...

Ska koka lite kaffe nu . Får hoppas på att alla ingredienser finns .. Pissigt väder idag förresten . Fyfan .

Men man ska väl inte klaga antar jag ...
Vi hörs sen .

/ Penu


Glömde säga att jag har helgjour v 43 och 49 . Det får jag ju inte missa ..

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Fan va gott! ge mig chokladbollar!

Vi fick helgjour samtidigt ;)

2009-06-02 @ 15:54:22
Postat av: anna

jaha men vart kan man se de? mailen eller?

2009-06-02 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0