...

Okej nu är det som så att jag måste gå på klassrådet imorgon , vi kanske ska få våra betyg då och jag vet ju hur många som kommer börja på I och sluta på G . Suck , men jag har lovat mig själv att jag ska bättra mig . Precis som jag lovade mig själv i 1an ... Suck suck suck .
Men den här gången måste jag fan skärpa mig , kanske pluggar medans jag är själv i Luleå i 1 månad . Det kanske vore nåt .. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ , hade mer än gärna varit där med nån annan . Vem som helst t.o.m. men NEJ den där Steffan sätter mig i Luleå själv . Ååååh , hatar den där dator - karln . 

Jag är hungrig också , life sucks ibland . Lol .

Måste öppna fönstret till mitt rum , det är nästan lika varmt som i en bastu här .. Uscha .
Men vi hörs senast imorgon .

/ Penu


for you there's no
replacement .

Kommentarer
Postat av: dinfru

jag akn komma hela vägen upp och hälsa på dig kanske.. och dricka norrlandsguld på nån mysig vägkrog hahaha

2009-06-02 @ 20:25:40
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0