Gaaaah .

Nyss kokat makaroner och stekt köttbullar eftersom det inte är nån annan som gör mat här hemma .
Suck , och ändå har dom mage å klaga på mig & bror om maten blir försenad till 19 . Bullshit säger jag bara . 

Men men , jag ska inte avreagera mig på dom . Det är inte värt det , utan jag fortsätter som vanligt bara . 


And by the way så skiter jag i om ni tycker att jag är töntig som klagar på sånt där ! Har man bestämda dagar då man ska göra mat så ska det göras annars kan man åtminstone säga att det blir försenat eller att det inte blir nå mat överhuvudtaget . 
Gah . 


Sååå , nu är jag klar med klagandet . 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv .. Sen går jag ut och kollar vad far har för sig , tror jag ....

/ Penu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0