Klaaar .

Jag är nu klar med min chokladbollar och med lite tur får mina söta vänner smaka i skolan imorgon , eller aa dvs dom som ska servera studenterna med mig ..

Hann iväg till konsum också , var tvungen att köpa mer pärlsocker . Blir inga bollar utan socker vettni .


Just nu sitter jag och njuter i köket , diskmaskinen är på och jag är nöjd över hur huslig jag är . Ska snart börja med maten , det blir nästan alla barnens favorti pannkakor idag .. Är väl helt okej , men inte något man blir mätt på i längden .
Meeeeen det får duga och jag orkar inte leka mästerkock varje dag .

Hahaha , jag funderar på hur många tallrikar jag kommer tappa på studenterna imorgon . Med och inte med flit .. Hehe , nej jag ska vara snäll imorgon :) Det är trots allt deras dag , men innerst inne hoppades jag på att det skulle regna imorgon . Får väl se vad vädret har att erbjuda dom imorgon .... Höhö

Hade inte jag och några till erbjudit sig att servera imorgon så skulle studenterna inte få maten serverad ofc plus att vi hade varit lediga .. Hmm .. Känns lite värdelöst ibland men det ska bli roligt och jag hoppas att det minsta vi kommer få är applåder ! Jag kan nöja mig med en varsin check på 1000 spänn but thats not gonna happen .
Önska får man ..
Nu jääääklar e det mat snart .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0