Klockrent sa urmakaren ,

Hahaha måste berätta om min och Annas lilla piss - historia också .

Det var nämligen som så att jag var pissnödig , riktigt jävla pissnödig från det att vi åkte från långholmen till vi kom fram till jakan vilket tog oss 1 ½ timme ungefär . Jag var så extremt nödig att jag övervägde att kissa i pendeltåget men det gjorde jag inte som tur var utan vi satte oss en liten bit bort från stationen i jakan . På andra sidan en väg bakom ett gäng buskar .

Hur som helst , när vi börjar få till en stråle ( haha ) så märker jag att det rinner kiss på Anna sko ... ;

Jag : Anna flytta upp din fot , det kommer piss på den .
Anna : Jaha oj !
Det roliga var att hon flyttade upp den ännu högre upp i kisspölen så hon nästan blir helt blöt om foten .

Men det som var ännu roligare var att hon berättade det när vi snackade vid bordet sen . Å det är nog inte det första man säger till nån man nyss träffat men just därför var den så klockren . Och att hon hade skorna inomhus gjorde inte det hela mycket bättre . Haha love it ! ( inte för att jag påstår att man ska ha alla skor ute men ändå ! ) 


Nu ska jag nog ner och göra min bror sällskap eller så sitter jag kvar här , men hur som helst så ska jag iallafall avsluta mitt inlägg nu .


Plask plask i pissepöl !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

hahah jadu, så jävla skabbigt men ändå kul x) HAHAHHAHAHHA börjar typ grina närja tänker påt

2009-06-10 @ 23:33:17
Postat av: Anonym

Haha! fan va kul xD

2009-06-11 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0