Städa städa städa !

Städhoran , haha neej va säger jag . Man ska inte kalla varandra hora , men jag kallar ju inte andra hora . Bara mig själv , så då vore det ju okej .. Visstaaah ?

Haha , fan va töntig jag är ! Men jag gillar´t !

Har städat lite nu , men är inte riktigt klar än . Ska plocka fram dammsugarn snart och sen ska jag torka av lite hyllor och prylar .

Förresten .. Kommer inte ihåg om jag skrev det här igår och jag orkar inte kolla om jag gjorde det heller men iallafall ...
Kollade i gamla skolkataloger igår och här kommer en bild på mig när jag gick i 1an ! Haha :D


Haha , enjoy mina vänner !

Ska fortsätta städa nu , lägger in dom andra bilderna i ett annat inlägg sen .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0