Studentmiddag + stan .

Kom hem för en halvtimme sen ungefär , gått runt sen kl 11 idag . Har sjukt ont i benen just nu , uscha .
Men det var värt det , hade trevligt . Plus att vi fick äta mat sen och fick en biobiljett . Very good .

Åkte in till stan sen med Sara , Thilda och Kax . Var till Simon först på återbesök , tjöta lite där och kolla på piercings . Sen gick vi till alla möjliga affärer .
Jag fyndade ett par silvriga örhängen för 10 spänn , ett par slitna svarta jeans för 199 och en ny töjning för 69 . Mycket nöjd . Kan ta bilder när jag orkar för just nu är jag så jäävla slut .
Har en massa bilder från studentmiddagen också . Lägger upp allt när jag har tid och lust .

Nu ska jag ner och äta chokladbollar , min kära sk familj gjorde ingen mat till mig . Tack för det . Kanske tar en macka istället , men finns inget gott pålägg .. Aja , får se hur det blir .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Fan va nice, massa snygga grejer juh! Jag hittade en klänning, jättesöt :D skitnöjd. jaja ;D

2009-06-03 @ 21:48:59
Postat av: dinfru

yeah vi fynda idag alltså. men du shit min tungpiercing sitter som sten skulle byta den men de gick inte

2009-06-03 @ 21:54:14
URL: http://girlzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0