090331

Gick upp i rimlig tid idag , 11:20 . Riktigt nöjd med det faktiskt .

Just nu ligger jag på sängen och lyssnar på musik , det är något jag brukar göra väldigt ofta . Just nu kommer Iron Maiden från högtalarna . Gött mos helt enkelt .


Idag var jag in till centrum en snabbis igen , skulle ju fixa ett par leggings åt Sara idag . Tyvärr hade dom inte gröna kvar , men marinblå dög lika bra som tur var .
Köpte ett par nya shorts igen också , plus mössa & vantar samt ett par marinblå leggings åt mig själv också .
Känns bra att man lagt ner 250 spänn på kläder som egentligen hade kostat mig 999:- . Det är toppen ! Och du kan kalla mig för fyndarn !

Kanske måste åka till Gävle i helgen , mamma ville att jag skulle ta hand om Melvin & Bella medans hon jobbar .
Får se om jag pallar åka dit , men jag tror nog det blir så .

Imorgon är det nationella - prov i svenska . Hatar det , men men vad står man inte ut med för skolans skull . pfffffft .

Tv-kväll idag , och jag har laddat med en Cola zero .

Först " måste " man ju se vem Linda Rosing väljer ... Om det nu blir någon , hon verkade tycka att Micke från Big Brother tiden var den rätta men jag menar efter ett tag instängd i ett hus utan något i stort sett så blir man ju desperat . Det förstår väl alla . Och Linda Rosing anses nog inte vara den smartaste " blondinen " i Sverige .
Men alla gör vi misstag .

Sedan är det det efterlängtade Desperate Housewives som jag dessvärre missade förra veckan !
Shame on me .


Ett litet tillägg bara , den nya IPRED-lagen börjar imorrn . Fyfan säger jag bara .
Nej nu jäklar ska jag dansa med dammsugarn ett tag .
Vi höres .
/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

inte ok att missa DH!

2009-04-24 @ 06:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0