Bitterfitta .

Kom nästan nyss hem , tog bussen med Anna och innan var vi in på donken , jag tog en glass medans vi väntade på bussen .

Farmor & farfar är här på besök , alltid lika trevligt ! Ska äta pappas lasagne idag , verkligen suuupergott ! Längtar verkligen , haha . Min far är ju ganska duktig på mat eftersom han är utbildad kock bland annat . Men nog om det .

Idag var det nästan lika tråkigt som resten av veckan ( dock lite mer intressantare ) , massa föreläsningar och dessutom en teaterföreställning . Den var tyvärr inge rolig alls och ibland var det som om dom trodde att vi verkligen inte alls var medveten om vad som händer / hänt med jorden och klimatförstöringar och alla såna klimatfrågor ( Det var det föreställningen handlade om , alltså klimatfrågor osv ) .
Jag går Naturbruk ( inriktning djurvård ) och vi har typ bara en massa biologi , naturvetenskap och såna ämnen varje dag . Klimatfrågor är något vi kan och intresserar oss ganska mycket om .

Visst är det synd att jorden förstörs ju mer tid som går , men vad ska man göra egentligen ?
Man måste ha makt för att kunna påverka saker och ting i världen ...

Aja , ligger i sängen nu med datorn framför mig och lyssnar på musik . Alla mina grejer får mig att tänka på hur materialistisk jag är egentligen .. Men men , inget jag orkar bry mig om direkt och jag tror inte att någon ungdom i Sverige skulle ge upp datorn direkt .. Inte många iallafall . Jag skulle nog inte göra det helt ärligt , är man född i en materialistisk värld så kan man nog inte bara lämna ifrån sig alla grejer bara för att spara lite mer el .

Och det där med överbefolkning ....
Knulla med kondom så slipper man både sjukdomar och snorungar , inte för att jag kan påstå att jag alltid knullar med kondom men man ju göra ett ärligt försök . Iallafall dom som klagar .

Så nu vet ni det också !
Toppen !
/ Penu aka bitterfittan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0