Frukost

Haha jaa jag äter frukost kl 14:22 på eftermiddagen men jag är precis som vilken annan tonåring som helst . Believe it or not !

Jag ger upp det där med en egen design för tillfället , jag förstår inte hur man gör och alla " hjälpsidor " hostar bara upp en massa office program som jag inte har på min dator ! Det är nog det mest negativa med min dator , men men den funkar bra ändå måste bara köpa en extern hårddisk sen är det tiptop !

Var i Gävle denna helg dels för att min mor bor här och många av mina vänner också för den delen , jag har ju trots allt gått i skolan här nästan hela mitt liv . Men nog om det och mer om helgen ;

Fredag : arrived at 16 nånting ... Jag och min äldre bror Fredrik fick skjuts hem av Sebbe . Väl hemma fick vi se mors nya kärlek . Bella the chihuahua . Haha suck , ja menar en chihuahua är inte mycket till hund men man kan ju inte hata den för det så visst blev det kärlek till den med . ( Bilder kommer nog )

Lördag : Spontan fest med Irre i Valbo hos hennes klasskamrat . Rolig fest , faktiskt utan dricka för våran del ! Fast om jag hade haft dricka så hade jag druckit så jag är inte mycket bättre än alla andra för det .

Söndag har bara börjat än så länge så det blir nog mer skrivandes när jag kommer hem till far i Sthlm igen .

Ha det bra så länge ,
tjahej / Penu




Uppdatering !

Bellas syster Tindra plus en annan chihuahua är här på besök just nu , kanske blir nån bild på alla hundar också .

 
En trött Bella somnade på min rygg igår .


Bellas syster Tindra plus Melvin som är våran andra hund .


Bella och Tindra .


Tindra , Bella och Zipper .


Avslutar nu med en bild på Bella , blir säkert mer bilder på alla möjliga djur framöver .

Kl är nu 16:36 å jag ska upp och äta lite mat och sen ska jag och min käre bror iväg till bussen mot Sthlm , vi hörs nog när jag kommer hem om inte annat .
/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0