Godnatt !

Klockan är alldeles för mycket och jag vet att jag borde sovit för länge sen men jag kan aldrig somna på kvällarna .

Seminarieveckan inlades med en tråkig måndag !
Denna dag kändes helt värdelös faktiskt ,
filmer och diskussioner + RFSL .
Visst kan det vara kul att diskutera men då måste man vilja diskutera också .

Och som om inte det vore nog så är det nån slags " elevrådetsdag " imorgon med allaktiviteter antar jag , vissa av dom ute dessutom . Usch på det då jag verkligen inte tycker om detta leriga och blöta väder .

Men vad gör man inte för klassen ! höhö .

Har hunnit med att städa mitt rum också , jag tycker mycket om att städa faktiskt ! Avslappnande och roligt på samma gång , men ta mig inte för kvinna bara för det .
Hur som helst nu är det bäst för mig att jag somnar annars blir det en jobbig dag när jag kliver upp , det är tur att man har en skön säng att längta till iallafall .

Sov gott / Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0