Hemma igen

Hemma i Sthlm igen då . Skönt men ändå inte , har saknat mitt rum .

Nu ska jag packa ur väskan , plocka undan lite grejer och sedan välja mina kläder inför morgondagen . Det är något jag gör varje kväll allt för att slippa stressa på morgonen .
Under veckan händer en massa grejer i skolan , vi har inga vanliga lektioner utan imorgon har vi sex och samlevnad . Roligt enligt mig ialf ! Hehe .

En liten påminnelse till mig själv är att jag måste köpa en extern hårddisk . Man vill ju kunna ladda ner saker innan det är försent . Oooops , hoppas inte nån anmäler mig nu . Haha ! suck .

Juste ! Under helgen blir det nog fest här i huset , brors kompisar plus min gode vän Malin kanske kommer ner på fredan och stannar till söndag . Nu gäller det bara att få bort resterande familjen ur huset . Önska mig lycka till med det ..  ^^

Sov gott / Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0