HEMMA !

Jag ber om ursäkt för det förra inlägget , eller det gör jag egentligen inte men det låter bättre om man skriver så .

Hur som helst , anledningen till det hastigt korta inlägget var att min far kom precis in genom dörren till vårat hotellrum och sa att vi hade 5 min på oss att packa ihop och sedan checka ut .
" Sparade & publicerade " det lilla jag hade skrivit för att sedan stänga av datorn och packa ihop alla viktiga sladdar osv .

Jag och far handlade lite i Tyskland ( Puttgarden ) , vid färjan för er som vet .
Två backar cider , 12 backar öl , typ 10 liter sprit samt 4 lådor vin plus en massa godis också .
Riktigt gött , och jag kommer få en betald och klar fylla ett tag framöver .
Nejmen vad säger jag egentligen .... Usch så får man inte göra !  :)
Hehehe .

Anyway ...
Kom hem till kära Ekerö igårkväll , runt 22 tiden . Härligt , då var det bara att ta en snabbdusch , bädda om i sängen och sedan umgås lite med bror .

Idag var vi in till Ekerö centrum och shoppade loss lite , kan tänka mig att ni inte tror att det finns så mycket affärer här och det kan jag hålla med om men det lilla som finns håller upp till standarn iallafall .
Köpte två par shorts , två par leggings och en oversize - tshirt . Allt detta för 125 :- . Ett jävla kap enligt mig !

Imorgon ska jag in i igen och köpa ett par leggings åt Sara . Vi är leggings-tjejooorna .

Stefan ringde för ett tag sen och då passade jag på att fråga ( åt min bror ) om vi kunde få låna hans stroboskop och lampor och grejer eftersom han är dj så har han ju en massa sånt . Och självklart gick det bra , snäll som han är .
Juste , fest på Ekerö hemma hos mig . Smsa om ni vill / kan komma , annars kan ni skita i det .

Min och min brors sms - konversation :

Bror : Snacka med chifen :p

Jag : Jag har snackar , han ringde mig för typ en halvtimme sen . Allt var lungan å han frågade tom om jag ville ha ett stort eller litet stroboskop och han kan nog fixa lite lampor och så också . Du kan tacka mig sedan med en rimlig summa .

Bror : Fettnajs :D a visst lugn nu :p som om inte du vill ha lampor o grejjer då ? :p

Jag : Haha ! Vad hade du å dina vänner gjort utan mina insatser och mina kontakter .. ? Ta dig en funderare på den du :)

Bror : Lol ^^ fråga chifen vad han tycker att man kan ha i vårat vardagsrum då , utan att det blir för mycket :p

Jag : Lol han sover , men det går nog å trycka in det mesta .


resten fortsatte bara i meningslöst pladder , hoppas ni njöt av min sms-konversation med min bror annars så tycker jag inte speciellt synd om er ändå :)
hähä

Nu ska jag göra nå helt annat , men vi hörs nog imorgon om inte tidigare .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0