Hotta brudar spelade spel i helgen ..

Igår kom Bea , Kax , Anna och Sara förbi och spelade lite tv - spel . Blev lite svull i form av godis och chips också , samt lite bootyshake från min , Sara och Annas sida innan Bea och Kax kom .

Spelade lite krigsspel på ps3 samt Super smash bros. melee på gamecube , riktigt roligt och eftersom jag varit en äkte gamer förr i tiden så är man ju inte den som kommer sist . Utan att skryta kom jag först typ varje gång , ehehe .
Synd att lilla Sara inte hade med sig sitt nintendo 64 för Kax hade släpat en massa spel som vi hade hoppats på att vi kunde spela . Men icke .

Hur som helst ..
Det blev även lite bubblandes i jacuzzin på baksidan , riktigt härligt . Senare mot kvällen runt 2-3 la vi oss i sängen och tänkte kolla på film men det var bara jag som orkade kolla på hela . Synd var det eftersom den var rolig .

Men men , kom in för ett tag sen . Var och kollade på ett annat hus , 350 kvm tror jag det var . Så förhoppningsvis får jag mer som ett eget place där . Vore riktigt gött kan jag lova . Jag älskar att vara för mig själv på mitt rum , bort från far , kristina och hennes barn . Bror umgås jag mer än gärna med !

På tal om ingenting är det nu bestämt att jag och far drar till Paris på tisdag morgon , bilar ner dit . Jobbigt men samtidigt intressant och roligt kanske .. Men mest jobbigt ...
Jag kommer förmodligen hem på söndag så jag får se hur det blir med mitt bloggandes , om jag har tillgång till internet dvs . 

Nu ska jag kolla på en dokumentär som handlar om Alcatraz , men vi hörs nog senare . 
/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0