Kär i kärleken .

Jag är nog bara kär i kärleken .



Ligger i sängen nu , nästan nyduschad . Super skönt , ska sova nu om jag kan dvs . Men det hoppas jag verkligen , börjar 8:30 imorgon . Bara hoppas på att jag lyckas bättre då , men jag måste verkligen . Ska snacka med min mentor angående ledigt osv , plus att hon hade viktiga grejer att snacka om så jag antar att det är dags att ta upp mina IGn . Jag är ingen toppelev i skolan å det börjar märkas , skärpning på mig när jag orkar .

Gävleborna kommer hit på fredag , dvs David , Sebbe och Emil . Trevlans , och på lördag är det gamekväll + svullkväll hemma hos mig med Bea , Kax , Sara och kanske Anna om hon nu inte hittar nåt annat å göra . Ska bli skapligt roligt !

Hur som helst , dags att sova nu !
Over and out / Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0