Onsdag .

Gick från skolan lite tidigare idag , skulle nämligen fixa ett nytt pass med min far eftersom mitt andra gick ut i januari . Men när vi väl kom fram så var vi tvungna att ha min mors underskrift osv , och eftersom mina föräldrar inte bor tillsammans så blev det lite jobbigt .
Gävle ligger ganska långt ifrån Sthlm , men men man kunde faxa in det så jag hoppas att mor löser det så fort som möjligt .

Det blev inget pass idag men det blev dock en ny töjnig till i örat , pga en uttråkad Jenny som inte hade nåt annat för sig . Haha så kan det gå ! ;)

Nu ska jag gå och kolla på tv tror jag , tänkte ut å springa idag men man kan ju inte vara nyttig varje dag .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0