Paris !

Kom fram till Paris igår runt 14 , as häääärligt efter att ha suttit i bilen sen kl 10 i tisdags .

Åkt igenom Danmark , Tyskland och Belgien .
Blev dock inga röda korvar , ingen öl och ingen choklad . ehehe .

Just nu sitter jag på hotellet , i sängen faktiskt . Jag har precis vaknat , eller aa för en halvtimme sen .. Och självklart hade hotellet bara frukost till kl 11 så shame on me .

Men men , just nu är inte min far här . Han är ute med Thomas och Jules , dom gör demovisningar för Thomas maskiner . Det är den korrekta anledningen till varför vi åkte hit från början ..
Meeeeen dom borde komma snart tycker jag .

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag , kanske eiffeltornet eller Louvren . We´ll see helt enkelt .

Jag har internet i 24 timmar just nu så jag ska utnyttja det till det yttersta !


Bilden är tagen från hotellet , utsikten från rummet . Eiffeltornet i bakgrunden .
Mitt hotell ligger i närheten av ett stooort shoppingcenter men jag vill inte riskera att tappa bort mig så jag har bestämt för att hålla mig inne idag .. Tror jag ialf , haha .


Usch , är jätte hungrig men vet inte vart det ligger nån affär så det blir nog kexchoklad som jag hittade i pappas väska och lite vatten . Vilken frukost !  Men det får duga , jag är ju trots allt i Paris ..

Skriver nog mer under dagen ,
Hörs ! / Penu


Kommentarer
Postat av: lisse

men vadå skriva samma sak på bloggen som på bdb!? a very big shame on you yesyes.

2009-03-26 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0