090502 - Godmorgon , för 2 timmar sen .



Gick upp lagomt sent idag , skönt att inte ha gått upp så sent .

Ska ner på stan lite senare med denna filuren .

Sara ; alltid lika trevlig :)

Haha .

Hur som helst , just nu ligger jag på sängen .
Har varit ute i solen ett tag , drack min frukost där . Riktigt mysigt väder och idag åkte t.o.m. brors chinos på .
Tror jag ska köpa den där nya hårborttagnings - sprayen , måste testa om det funkar ^^

Sen kanske jag köper nya töjningar ..

Börjar tröttna lite på dessa .

Aja , nu ska jag fortsätta ligga här och lyssna på musik , kanske går ner och tar mig en glass !
Btw , har inte köpt godis på hela veckan !
Good for me !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

snyggaste bilden på migrå!

2009-05-03 @ 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0