090503 - Lördag fast söndag .

Hmm , jag måste verkligen börja skriva mer igen .

Har tappat skrivandet på sistone .

Hur som helst ,
Stefan åkte precis hem . Han kom hit vid två ungefär och skulle hämta sina grejer . Men vi fastnade framför en film som jag redan höll på att kolla på . Han glömde ta med sig sina grejer , haha .

Men han kanske hämtar dom imorgon som egentligen är idag ..


Aja , det blev inge stan idag . Sara hörde aldrig av sig och jag stack iväg med " familjen " till Lidingö och kollade på radiostyrda flygplan . Jag fick faktiskt ett plan också , ett som man snurrar upp . Sånt där för barn helt enkelt :) ....aka nybörjare .... Hehe .

Det är jätte varmt i mitt rum men jag vågar inte öppna fönstret för en spindel har byggt bo precis utanför .. Jag tycker inte speciellt mycket om spindlar faktiskt .. Inte såna där stora iallafall .

Men men , ska väl sova nu antar jag . Är ganska trött så det passar sig nog att slumra .
Godnatt .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

haha vadå stack iväg med familjen till lidingö?

jag hörde av mig! jag smsa dig å skrev hej blev längre i stallet idag eftersom veterinären var där å hon snacka på som fan, men sa att vi kunde göra stan nästa heeeeeeeelg!

2009-05-03 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0