090504 - Vita lögner .

Nu när jag kollade statistiken för igår så visade det ännu mer ! Gissa vem som blev glad över det !

Hur som helst ,
som vissa kanske märkte så kom jag aldrig iväg till skolan imorse och min joggingtur var inte nåt jag tänkte på imorse .
Men jag kan iallafall erkänna att jag är jävligt lat . Men jag tänkte faktiskt ta en joggingtur efter jag rensat sista kartongen .

Drog en vit lögn idag , jag brukar oftast göra det när jag är hemma från skolan . Det är lättare än att säga " Jag är för lat för att åka till skolan " . Och jag tror inte att jag är ensam om detta så det är inte något jag skäms för direkt .

Men men , sitter på sängen nu . Gick upp för 2 timmar sen ungefär , lagom tid .
Juste , haha vaknade vid 7 imorse av att mina hårspolar ramlade ner från min hylla på väggen . Detta pga att ungarna springer och dunkar i trappen så hela min vägg skakar . Jag råkar ha " turen " att deras trappa upp är fäst på min vägg , fast på andra sidan då men ändå ... Men men , sånt man unnar sin pappa . Det var ju trots allt hans idé att dom skulle flytta in hit och då förblir dom hans problem . Jag kan knappt vänta tills jag kan flytta ! Men det är en annan sak :)


Ska väl börja rensa nu och sen lär jag ut , jag som t.o.m. sagt att jag ska börja träna . Men har iallafall hållt mig undan från godis !

Alltid en början ..


Tack kära läsare för att ni läser min dag .

Hahaha , vilken smörare jag är .


/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0