090508 - Morgon .

Godmorgon , och ja jag är hemma från skolan idag .

Hade bajs ont i huvudet imorse plus att jag var galet trött . Kristina och Erik ( 6år ) är hemma just nu , jag tror inte att nån av dom vet att jag är hemma .. Men det blir nog en vit lögn igen , tyvärr ..
Kristina har varit hemma hela veckan pga förkylning , förhoppningsvis blir hon frisk tills nästa vecka .

Jag tror att jag måste byta min jacka jag köpte igår , det är strl L på den och visst är det skönt med stora storlekar men jag vet inte riktigt om det ser bra ut på mig .. Får åka in och testa en M i Gävle imorgon .

Kom precis på att min bror skulle fixa modem till mig , så från och med idag kan jag blogga överallt ! Det gäller bara att han kommer ihåg det .

Men men , nu ska jag nog ner och äta frukost och sen måste jag dammsuga och greja . Packa måste jag göra också !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0